Rövid történet-ötletek – Ars Magica

Címkék

Egy
Egy diabolista, aki nemrég halt meg, ghoulként feltámadt a Sátánnal kötött szerződésének részeként. Sajnálatos módon ez a ghoul olyan sok problémát okozott (emberölés, hullaevés friss sírokból, stb.) a közeli városban, hogy az emberek tömegesen az egyház zászlaja alá gyülekeztek, ami nagy megdöbbenést váltott ki a Sátán követőiben. Egy démon ezért megközelíti a conventust, hogy megkérje őket a ghoul elpusztítására (a démonok nem tudják megölni a szerződés miatt) egy kis erőforrásért cserébe. Az erőforrásnak nem kell pokolinak lennie, habár a démon mindenképpen nagy problémákat okozó dolgot akar adni, kijátszva a megállapodást, kivéve, ha a mágusok nagyon pontosan kikötik, hogy mi kell nekik.

Kettő
Az egyik kedvenc ötletem (valójában egy történetsorozat ötlete) egy mágusról szólt a &#8222háború korából&#8221 (a Kóda létrehozása előttről), aki a pusztulás elől az időn át menekült el. Ez az ürge nagyon hozzá volt szokva, hogy azt csinál, amit akar, és oly módon cselekedett, ami garantálta, hogy a Vadászatot mondjanak rá. A kedvenc játékai közé tartozott nemesek elrablása, egyházak megtámadása és sárkányok felébresztése, hogy terrorizálják a falvakat. Hihetetlenül képzett és veszélyes volt. 3 játékalkalom kellett hozzá, hogy elbánjunk vele, és végleg sarokba szorítsuk a Nagy Tanácsban. Itt megtanulta, mit jelent a Vadászat, és szembe került az idősebb mágusokkal.
A legegyszerűbb mód elbánni ezzel a mágussal, fogni 3 mágust és legalább 2 grogot, és egyszerűen leütni. A mágus hihetetlenül erős, de nincs parmája (soha nem tanulta) és nem hiszi el, hogy a mágusok szövetkeznének egymással.

Kettő és fél
Egy kiváló ötlet az előbbi! Az egyetlen dolog, ami megrémiszt engem, hogy ha egy mágus az időn át utazik, az nagyon nem hermetikus (az idő az egyik dolog, amit a hermetikus mágusok nem tudnak befolyásolni) és nagyon erős. Talán a mágus elrejtette magát, és öntudatlanul töltötte az időt. Vagy egy erős nem-hermetikus tárgyat, anyagot, rituálét használt, önmagával vonva egy bizonyos helyet. Az alternatíva nagyon ijesztő, és ha a két változat egyikét használod, tekintélyes jutalom lehet (tárgyak, helyek, rituálék ismerete) elbánni a renegát mágussal.

Kettő és háromnegyed
Tavaly játszottuk ezt. Úgy hoztam össze a csapatot egy mágussal, hogy csapdába esett egy fában vagy egy szoborban, és a parti megtalálta és kiszabadította. Kerestem egy varázslatot, amivel ezt meg lehet tenni, ez a Fásult Nyugalom (MuCo40). Két alternatívát láttam &#8211 mindegyik lényege, hogy elrejtőzzön az ellenség elől: az elsőnél elszúrta, aminek az eredménye az lett, hogy lehetetlen lett számára megszüntetni a (permanens) varázslatot vagy valaki más használta a varázslatot, ami rá hatott. Mindkét változat elkerüli az idővel való kavarást.

Három
Egy helyi lovag felkeresi a conventus, hogy segítsenek neki megszabadulni egy kísértettől, ami az utóbbi időben kísért a kastélyában. A lovagot zavarba hozta az esemény, mert a kastélyban lakik egy pap is, így a csoportnak álcáznia kell a szellemvadász szándékaikat. A lovag nem tudja, de a kísértetet a saját fia hívta életre, aki egy hermetikus mágiáról szóló könyv birtokába jutott, amit a kastély könyvtárában talált. A kísértet nem valami erős, de a lovag fia rendelkezik az Adománnyal, és jó tanuló lenne, ha sikerülne meggyőzni az atyát, hogy engedje el.

Utolsó hozzászólások   [Ugrás a fórumhoz]

    Vendég Anonymous

    2001-12-10 15:35:28

    Udv!

     

    Sikerult leforditani angolbol? Gratulalok. Amugy nem minden jo ami kulfoldi.



    ascalante

    2001-12-10 16:10:08

    Szerintem pedig érdekes ötletek. Az elsőt és a harmadikat a korábbi eseményekkel kell bevezetni pl. már volt dolguk az adott démonnal, és érdekes szállakat adnak a saga folytatásához. A másodikból pedig a háromnegyedes verziót választanám.

    Köszönöm az ötleteket, mert mindig is az ötlethiánnyal küzdöttem.



    Vendég Anonymous

    2001-12-15 14:52:25

    nem rossz...

    hallottam jobbat is de elmegy...

    sokminden hiányzik belőle, de elég egyszerűnek tűnik és viszonylag kezdőknek nagyon jó kis bevezetés, de nem hiszem hogy egy vérbeli profit ez egy kicsit is megizzasztana, de maga a tört jól kezdődik...



    Vendég Jasz

    2002-09-11 11:06:38

    Szvsz. ez eleg szar.Jol van hogy legendak Europaja de attol meg syerintem kicsit brutko.




belépés jelentkezz be    

Back to top button